DISINI BAHASA AKU

contact/any question
twitter : @mirsyaAina
instagram : dymirsya
id wechat : meymir
mengapa begini
Sunday 6 July 2014 . 0 word(s) .


Aku menahan sara
Dia melawan perih
Kami terus bangkitkan hati

Kau layan aku penuh ramah
Masa yang sama kau dan dia pula mesra
Aku penuh ceria
Dia juga suka ria

Akhir semuanya nyata
Aku kau dan dia bersemuka
Aku hanya mampu menahan derita
Kau tak tahu mana nak mula
Dia berderai air mata

Tidak mengapa
Biar kini aku mengalah
Pergilah kau bersama dia
Kosongkan jiwamu dengan namaku

Dia pula cuba menahan
Konon aku lagi layak denganmu
Konon biar dia yang pergi
Tinggalkan aku dan kau yang dia cintai

Oh lelaki
Kenapa buat kami begini
Aku dapat rasa sakitnya
Dia dapat rasa perihku
Ku mohon jangan lagi
Jangan sakiti kami

Ceritanya kau yang menanam duri
Bila ia tumbuh kau yang terpijak dikaki
Sekarang rasakanlah sendiri
Dua insan yang kau sayangi
Kini menanggung perih
Dari ulahmu sendiri


Thanks for reading




Older Post . Newer Post