DISINI BAHASA AKU

contact/any question
twitter : @mirsyaAina
instagram : dymirsya
id wechat : meymir
pre order
Friday 22 August 2014 . 0 word(s) .
Tak perlu basah basi. Disini saya buka pre order untuk zine pertama saya 'puisi pinggiran embun'. Nah detail :
*This is my first zine.
*Dalam buku ni ada lebih 40 puisi bebas dari saya dari tahun 2013 sampai sekarang.
*Pre order pertama dibuka dari 20 ogos hingga 28 ogos 2014. (Maaflah pre order tak buka lama)
*Penghantaran buku akan dilakukan selepas pre order tamat (selepas 28 ogos)
*Untuk pre order and harga boleh contact terus ke watsap saya(mirsya) 0148675278.
*Senaskah rm10 tidak termasuk postage. Rm6 semenanjung, Rm10 sabah swak
*hasil pembelian senaskah zine ni 20% akan didermakan ke tabung Palestine.
*Ini adalah usaha kecil dari kita untuk mereka disana.

Boleh bagitahu kawan2 lain✌







Thanks for reading




Older Post